barti89
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:11, 24 Mar 2008 |
|
REGULAMIN LIGII F1FF
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Gramy na modzie Węgierskim F1 Challenge 2007 ( 99-02 )
1.2. Każdy kierowca powinien posiadać program Ventrilo i TeamSpeak służące do porozumiewania się. IP serwera to : 83.16.21.4 a po hasło proszę się zgłosić do administratorów
1.3. Każdy kierowca ma obowiązek podać swój numer GG do komunikacji z innymi kierowcami i komisją
1.4. W lidze zakazane jest obrażanie i poniżanie innych kierowców
1.5. Każdy kto nie ma odpowiedniej wersji zostaje usunięty z wyścigu/sesji
1.6. Dane kontaktowe administratorów i członków komisji podane są na forum ligii
1.7. Na forum obowiązują zasady netykiety, ich łamanie będzie skutkowało usuwaniem postów, a w przypadku częstych powtórzeń, zablokowaniem konta w serwisie.
2. KOMISJA
2.1. Członkami komisji są: Dziadek GG 3018393, Michalsito GG 5831324, Barti89 GG 9092100
2.2. Ilość członków komisji zawsze musi być nieparzysta.
2.3. W obradach komisji uczestniczy dodatkowy arbiter jeżeli rozpatrywana jest kara dla jednego z wykluczonych członków komisji. Arbiter powoływany jest przez pozostałych członków komisji.
2.4. Decyzje komisji są niepodważalne i nie podlegają apelacjom
2.5. Członkiem komisji może zostać każdy kierowca
2.6. Członków komisji nominują administratorzy
2.7. Przypadki szczególne/złożone komisja może rozpatrywać razem z kierowcami biorącymi udział w wyścigu
3. UCZESTNICY
3.1. Każdy kierowca może występować w lidze pod pseudonimem lub imieniem i nazwiskiem
3.2. Pseudonim kierowcy nie może zawierać słów, zwrotów lub skrótów uznanych powszechnie za obraźliwe
3.3. Zawodnik zobowiązany jest do używania jednego pseudonimu zarówno na Forum jak i na serwerze
3.4. Zawodnik nie może zmieniać 'aliasu' w czasie trwania sezonu chyba że zgłosi to komisji
4. ZESPOŁY
4.1. Nazwy zespołów zgodnie z nazwami obowiązującymi w rzeczywistości
4.2. Jeden zespół składa się maksymalnie z dwóch zawodników
4.3. Nie możliwe są zastępstwa kierowców w danym zespole
4.4. W danym sezonie możliwa jest tylko jedna zmiana kierowcy z danego zespołu
4.5. Kierowca może występować tylko w jednym zespole w trakcie trwania sezonu
4.6. Odstępstwo od punktu 4.5 możliwe jest tylko w przypadku rozwiązania poprzedniego teamu w którym kierowca występował.
W tym przypadku punkty zdobyte dla rozwiązanego zespołu zostają przy zespole do końca danego sezonu.
4.7. Nieobecnosc kierowcy na 3 wyścigach z rzędu uprawnia drugiego kierowcę z zespołu do złożenia wniosku do komisji o wyrzucenie kierowcy z ligii
5. TRENING
5.1. treningi odbywają się w czwartki i piątki o godzinie 20.00
5.2. treningi nie są obowiązkowe
5.3. Spóźnienia na treningi nie bedą karane
5.4. Na treningach obowiązują wszystkie inne postanowienia regulaminu dot. zachowania na torze
5.5. Serwer zawsze nazywa się: F1.FF1-TREN
6. KWALIFIKACJE DO WYŚCIGÓW
6.1. Kwalifikacje odbywają się zawsze w niedziele o godz. 20.00 tuż przed wyścigiem.
6.2. Kwalifikacje nie są obowiązkowe
6.3. Kwalifikacje trwają 30 minut, w tym czasie kierowcy pokonują dowolną liczbę okrążeń na torze z dowolną ilością paliwa
6.4. Wyniki dają miejsca startowe w wyścigu
6.5. Nieobecność na kwalifikacjach powoduje przesunięcie kierowcy na koniec stawki do wyścigu wg klasyfikacji ogólnej
6.6. Spóźnienie na kwalifikacje karane jest przesunięciem na koniec stawki
6.7. Serwer zawsze nazywa się: F1.FF1-QUAL
7. WYŚCIGI
7.1. Wyścigi odbywają się w niedziele po godz. 20.00 od razu po kwalifikacjach
7.2. Wyścig może się odbyć przy obecności minimum 4 zawodników. Ewentualna powtórka wyścigu odbywa się do 3 dni od terminu wyścigu właściwego. Po 3 dniach wyścig zostaje anulowany
7.3. Nieobecnosc kierowcy na 5 wyścigach z rzędu powoduje automatyczne wyrzucenie z ligii
7.4. Podczas trwania wyścigu zabrania się prowadzenia jakichkolwiek zbędnych rozmów na kanale ogólnym ventrilo
7.5. Pisanie zbędnych wiadomości na czacie gry jest surowo zabronione
7.6. Przerwanie wyścigu i jego powtorka możliwa jest wyłącznie z powodu lagów po uzyskaniu zgody co najmniej 50 % kierowców biorących w nim udział w tym jednego kierowcy z pozycji 1-3
7.7. Obowiązują dwa pit stopy
7.8. Kierowca może zaliczyć więcej pit stopów w celu dotankowania, odbycia kary "STOP AND GO" lub naprawy bolidu
7.9. Punktacja:
Miejsce 1 – 10 punktów
Miejsce 2 – 8 punktów
Miejsce 3 – 6 punktów
Miejsce 4 – 5 punktów
Miejsce 5 – 4 punktów
Miejsce 6 – 3 punktów
Miejsce 7 – 2 punktów
Miejsce 8 – 1 punktów
Reszta - 0 punktów (DNF - nieukończenie wyścigu, P - brak paliwa, DQ - dyskwalifikacja, "-" - nieobecność)
7.10. Serwer zawsze nazywa się: F1.FF1-RACE
8. KARY
8.1. Uderzenie innego kierowcy na torze karane jest spadkiem o jedną pozycję
Kwalifikacja wykroczenia: wyrzucenie z toru poszkodowanego skutkujące utratą pozycji do dowolnego kierowcy lub znaczną stratą czasową
8.2. Ścinanie zakretów:
za 1 zakręt - 10 sekundowa kara
3-5 zakretów - jedna pozycja w dół
>5 - dyskwalifikacja
Kwalifikacja wykroczenia: przejechanie szykany po jej nie właściwej stronie wszystkimi kolami
8.3. Przekroczenie bialej linni przy wyjezdzie z PIT karane spadkiem o jedną pozycję
Kwalifikacja wykroczenia: białą linię można przekroczyć tylko w przypadku gdy tor jest pusty i nie przeszkadza to innym kierowcom
8.4. Wykroczenia karane dyskwalifikacją
- celowe uderzanie w innych kierowców
- celowe zajeżdżanie drogi szybszemu kierowcy (uwzględniany będzie optymalny tor jazdy)
- powolne jeżdzenie po torze (w tym: kierowca z uszkodzonym bolidem powinien zjeżdżac z toru aby przepuścic innego kierowcę)
- jeżdżenie slalomem w celu zablokowania kierowcy(ów) z tylu
- Wulgaryzmy lub obrażanie innych kierowców
- celowe hamowanie w celu wymuszenia zderzenia z kierowcą z tylu
8.5. Każdy przypadek wykroczenia może być rozpatrywany indywidualnie przez komisję z udziałem kierowców biorących udział w wykroczeniu
8.6. Komisja może nałożyć karę na kierowcę w przypadku spowodowania zdarzenia nie przewidzianego w regulaminie nie zgodnego z zasadami FAIR-PLAY
8.7. Kierowca raz wyrzucony z ligii nie może zostać ponownie do niej przyjęty
8.8. Admini muszą przyznać kary w ten sam dzień w którym odbył się wyścig.
9. SKŁADANIE WNIOSKÓW/SPRZECIWÓW
9.1. Każdy poszkodowany kierowca ma prawo do wnioskowania o karę dla innego kierowcy
9.2. Wniosek składa się do 1h od zakończenia wyścigu do conajmniej jednego członka komisji na GG z podaniem sprawcy i czasu zdarzenia. Inne zgłoszenia nie bedą rozpatrywane
9.3. Komisja ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na GG sprawcę i poszkodowanego o nałożeniu kary.
9.4. Każdy kierowca ma prawo do złożenia sprzeciwu w terminie 24h po nałożeniu na niego kary.
9.5. Sprzeciw składa się do conajmniej jednego członka komisji na GG z podaniem uzasadnienia. Inne zgłoszenia nie bedą rozpatrywane.
10. SERWER
10.1. Serwer stawia kierowca o najlepszych parametrach łącza
10.2. Zasady i asystenci:
F1 – włączone
F2 – włączone
F3 – wyłączone (asystent hamowania)
F4 – włączone
F5 – włączone
F6 – wyłączone (niezniszczalność, przy: damage 30-35% )
F7 – włączone
F8 – włączone
F9 – włączone
F10 – wyłączone (asystent przy wjeżdzie do boksu)
F11 – włączone
10.3. Serwer stawiany jest conajmniej na 15 minut przed oficjalną godziną
10.4. Podczas treningów, kwalifikacji i wyścigów obowiązują zmienne warunki pogodowe
10.5. Długość wyścigów: 40 %
11. TRANSFERY/WARTOŚCI TEAMÓW I KIEROWCÓW
11.1 Każdy zawodnik ma swoją wartość
11.2 Za każdy zdobyty punkt wartosc kierowcy wzrasta o 200 tyś. € a budzet teamu wzrasta o 100 tyś. €
11.3 Każda nieobecność kierowcy na GP zmniejsza jego wartosc o 100 tys € (budżet teamu pozostaje bez zmian)
11.4 Jeżeli zespół stać na kierowcę i uzgodnią transfer, szef zespołu tworzy nowy temat w dziale "Transfery" i tam spisuje kontrakt z nowym zawodnikiem
11.5 Przed zakupem kierowcy szef zespołu musi powiadomic administratorow o takim zamiarze
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. Wszelkie czasy oraz końcowe pozycje w wyścigu obowiązują tylko na podstawie wyników na serwerze, screenów lub statystyk
12.2. W przypadku gdy, podczas Wyścigu Ligowego nastąpi awaria serwera, powtarzana jest ta sesja w której doszło do przerwania. W przypadku wyścigu pola startowe według wcześniejszych wyników kwalifikacji
12.3. Przypadki o których niema mowy w regulaminie zostaną rozpatrywane w miarę możliwości na bieżąco przez komisje
12.4. Wszelkie problemy techniczne będą rozpatrywane przy udziale komisji i pozostałych kierowców
12.5. W określonych okolicznościach (święta itp.) komisja może zmienić czas i termin rozpoczęcia wyścigu z wyprzedzeniem minimum 3 dni przed właściwym wyścigiem
12.6. Jeśli ktoś się nie zgadza z regułami ligi lub twierdzi ze jest dyskryminowany, zaznaczamy, ze liga nie jest obowiązkowa
12.7. Ciągłe łamanie regulaminu ligii możę skutkować wyrzuceniem z ligii przez komisje
12.8. W przypadku tej samej ilośći punktów w klasyfikacji ogólnej decyduje ilość GP w których kierowca brał udział
12.9. W przypadku kiedy zawodnicy na koniec sezonu mają równą ilość punktów , decyduje ilość wygranych GP
12.10. Kontakt do administratorów : Dziadek GG 3018393, Michalsito GG 5831324, Barti89 GG 9092100 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barti89 dnia Nie 22:16, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|